Vendor: Vendor Neutral
Tehnologije: Agile/Scrum
Seminar naglašava interaktivni pristup učenju, gdje se teorija i primjeri iz bogatog predavačevog iskustva spajaju s praktičnim vježbama. Ova metodologija omogućuje polaznicima da primijene naučeno praktički odmah, osiguravajući da znanje ostane s njima dugo nakon završetka seminara.
Osnovne informacije
Nakon ovog seminara, potpuno ćete razumjeti moderan pristup organizacije rada u marketingu temeljenom na principima agilnosti.
Svima onima koji rade u marketingu i oni koji su snažno poslovno povezani s marketingom.
Preporučamo pohađanje osnovnog seminara Agilni način rada uz Scrum, Kanban i Lean.
Moduli koji će se izvoditi
- Što je agilnost u marketingu i zašto nam je potrebna
- Autonomija ljudi s posebnim naglaskom na kreativce
- Zero-distance to customer strategija
- Upotreba rane povratne informacije s primjerima iz content marketinga
- Privremeni agilni timovi za ključne kampanje u marketingu
- Agilna organizacija evenata
- Upotreba Kanban metode za timove marketinških stručnjaka
- Marketinški stručnjaci kao dijeljeni eksperti unutar organizacije
- Agilnost u marketingu na socijalnim mrežama
- Informacijski radijatori
Brzi upit
"*" indicates required fields
Prijavite se
Lokacija
Trajanje: 8 sati
Brzi upit
"*" indicates required fields