Vendor: ITIL

Tehnologije: IT Service Management

Edulacija ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value pokriva ključne teme kao što su dizajn SLA-a, upravljanje s više dobavljača (eng. multi-supplier management), komunikacija, upravljanje odnosima (eng. relationship management), kreiranje iskustva klijenta i korisnika (eng. CX and UX design), tzv. customer journey mapping i još mnogo toga.

 

Edukacija ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value omogućiti će vam:

  • razumjeti koncept putovanja kupca (engl. customer journey) te načine njegova dizajniranja i poboljšanja,
  • razumjeti karakteristike tržišta,
  • razumjeti marketinške aktivnosti i tehnike,
  • opisati potrebe kupaca te unutarnje i vanjske čimbenike koji na njih utječu,
  • razumijevanje različitih vrsta odnosa dobavljača i partnera i kako se njima upravlja,
  • i još mnogo toga.

Certifikat za koji te ova edukacija priprema:

  • ITIL® 4 Managing Professional/Strategic Leader

Certifikacija je sastavnim dijelom treninga, ali nije obavezna iako je iznimno preporučljiva. Provodi se zadnji dan treninga ili drugi dan po završetku treninga od strane ovlaštenog certifikatora.

Trener:

Accredited ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support training is provided by Itego Element d.o.o., accredited by PeopleCert.

 

ITIL® is a registered Trade Mark of AXELOS Limited. All rights reserved.

Osnovne informacije

Move Icon

Brzi upit

Prijavite se

Lokacija 


Trajanje: 18 sati

Brzi upit