Vendor: ITIL
Tehnologije: IT Service Management
Edulacija ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value pokriva ključne teme kao što su dizajn SLA-a, upravljanje s više dobavljača (eng. multi-supplier management), komunikacija, upravljanje odnosima (eng. relationship management), kreiranje iskustva klijenta i korisnika (eng. CX and UX design), tzv. customer journey mapping i još mnogo toga.
Edukacija ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value omogućiti će vam:
- razumjeti koncept putovanja kupca (engl. customer journey) te načine njegova dizajniranja i poboljšanja,
- razumjeti karakteristike tržišta,
- razumjeti marketinške aktivnosti i tehnike,
- opisati potrebe kupaca te unutarnje i vanjske čimbenike koji na njih utječu,
- razumijevanje različitih vrsta odnosa dobavljača i partnera i kako se njima upravlja,
- i još mnogo toga.
Certifikat za koji te ova edukacija priprema:
- ITIL® 4 Managing Professional/Strategic Leader
Certifikacija je sastavnim dijelom treninga, ali nije obavezna iako je iznimno preporučljiva. Provodi se zadnji dan treninga ili drugi dan po završetku treninga od strane ovlaštenog certifikatora.
Trener:
Accredited ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support training is provided by Itego Element d.o.o., accredited by PeopleCert.
ITIL® is a registered Trade Mark of AXELOS Limited. All rights reserved.
Osnovne informacije
Edukacija i certifikacija ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value pomoći će vam da:
- shvatite kako je dizajniran customer journey,
- znate ciljati tržišta i dionike,
- znate poticati odnose s dionicima,
- znate oblikovati potražnju i definirati ponudu usluga,
- znate uskladiti očekivanja i usuglasiti detalje o uslugama,
- znate kako u proces uključiti i isključiti kupce i korisnike,
- znate zajednički djelovati kako bi se osiguralo kontinuirano zajedničko stvaranje vrijednosti,
- znate kako shvatiti i potvrditi vrijednost usluge.”
Profesionalcima odgovornima za upravljanje i integriranje stakeholdera, onima usredotočenima na klijentov put i iskustvo te odgovornima za njegovanje odnosa s partnerima i dobavljačima. Business Relationship Manager, Enterprise Architect, Project Manager, Supplier Relationship Manager, UX/CX Designer, Service Level Manager, Customer Success Manager, Scrum Master, IT Solutions Manager, Contract Manager, Vendor Manager, Demand Manager
Brzi upit
"*" indicates required fields
Prijavite se
Lokacija
Trajanje: 18 sati
Brzi upit
"*" indicates required fields