autor

Nera Valentić

TV N1/CNN, Izvršna urednica 

Medijska industrija se neprestano razvija, i kako bi ostala konkurentna, trebala sam dodatno znanje koje bi mi pomoglo u donošenju boljih strateških odluka – komentirala je Nera Valentic, izvršna producentica na N1 Srbija, svoju odluku da upiše MBA studij na Poslovnoj školi Sveučilišta Algebra Bernays, koju sama opisuje kao “pomalo anegdotalnu”.

Vidjela sam članak o stipendiji i prijavila se na natjecanje iz znatiželje. Nisam puno očekivala, ali osvojeno drugo mjesto na natjecanju uvjerilo me da je to bio pravi korak – prisjeća se i tvrdi kako joj je studij otvorio vrata za “razumijevanje poslovnih procesa, upravljanja inovacijama i prilagodbu industriji koja prolazi kroz stalne promjene”.

Jedan od najvećih izazova u medijskom biznisu, smatra Nera, jest prilagodba rapidnom razvoju tehnologije i integracija umjetne inteligencije.

Publika danas konzumira sadržaj na nekoliko različitih ekrana. Upravljanje tim promjenama zahtijeva strateške odluke i analitički pristup, što sam upravo usvojila tijekom MBA-a – ističe Valentić. Predavanja su joj pomogla povezati teorijska znanja s realnim izazovima, posebno u upravljanju timovima tijekom promjena.

U današnjem poslovnom okruženju u medijima, sticanje vještina za bolje vođenje timova, upravljanje inovacijama i prilagođavanje poslovnih modela je krucijalno kako bismo ostali konkurentni na tržištu.

Studij me potaknuo da promišljam o strateškim odlukama, ali i o važnosti analitike podataka i kako ih primijeniti u svakodnevnom radu – objasnila je.

Podrška profesora

Prema Neri, jedan od ključnih trenutaka bio je razumijevanje važnosti upravljanja promjenama – kako efikasno voditi organizaciju kroz turbulentna vremena i kako motivirati tim da se prilagodi novim trendovima u industriji.

Najveće otkriće za mene bilo je kako biznis i sadržaj često govore različitim jezicima, a razumijevanje obje strane donosi ogroman napredak – pojasnila je, a i predavači su joj pomogli približiti ono što je bitno za njen razvoj i daljnje učenje kroz posao. Naime, profesori Šimac i Radman ostavili na nju najveći dojam.

Njihova sposobnost da prenesu praktična znanja, posebno u razvoju i implementaciji inovativnih projekata, bila je nevjerojatna – komentirala je. Nadalje, dodala da je profesor Marko Šimac njoj osobno srušio određene predrasude kroz “pragmatičan pristup i primjere s lokalnog tržišta”.

Izazovi s kojima se različite industrije susreću vrijedno su iskustvo za daljnji razvoj – naglasila je. Kako tvrdi, njihova predavanja značajno su utjecala na njeno razumijevanje biznisa i profesionalni rast.

Što se samog studija tiče, vjeruje kako je baš svima koji rade u medijskoj industriji potrebno znanje o tome kako biznis funkcionira, a MBA program joj je to približio bolje nego itko prije.

Poslovna škola Sveučilišta Algebra Bernays je bila moj izbor jer nudi program prilagođen modernom poslovanju, s naglaskom na digitalnu transformaciju i inovacije – što su ključne teme za budućnost medija – zaključila je Valentić.

Najnovije vijesti

  • 18 ožujka, 2025

    Kako MBA studij pomaže u prilagodbi promjenama u medijskoj industriji?

  • 15 ožujka, 2025

    Digitalna era kroz oči stručnjaka: Moramo demistificirati tehnologiju

  • 25 veljače, 2025

    Pravnici u digitalnom dobu: Kako tehnologija redefinira struku?