
produkt menadžment
Od vizije do
proizvoda Koji
osvaja tržište
Uspješan proizvod ne nastaje slučajno. Iza svake inovacije stoji strateško planiranje, razumijevanje korisnika i precizno vođenje kroz cijeli životni ciklus. Produkt menadžment jedini je studij ove vrste u Hrvatskoj koji vam pruža ključne vještine i alate kako biste razvijali proizvode koji odgovaraju stvarnim potrebama tržišta, istovremeno osiguravajući rast i konkurentsku prednost.
Kroz ovaj program naučit ćete kako donositi bolje poslovne odluke, upravljati razvojem proizvoda i povezivati tehnologiju, dizajn i poslovne ciljeve u uspješnu tržišnu priču.
Cijena programa: 4.500 €

Jedini program
ove vrste u Hrvatskoj
Trajanje programa
5 mjeseci
Lokacija
Sveučilište Algebra Bernays
Bodovi
21 ECTS
Početak
15. studenoga 2025.
Djelomična kvalifikacija
Specijalist(ica) za produkt menadžment
KOME JE OVAJ PROGRAM NAMIJENJEN?
Za one koji oblikuju Budućnost proizvoda
Produkt menadžment namijenjen je svima koji žele unaprijediti vještine strateškog upravljanja proizvodima i donositi odluke temeljene na podacima i korisničkim potrebama.
Program je idealan za:
- Produkt menadžere (junior/middle) koji žele dodatno usavršiti svoje metode rada i unaprijediti razvoj proizvoda.
- Produkt menadžere i poslovne analitičare koji žele razumjeti cjeloviti proces produkt menadžementa.
- IT stručnjake i inženjere koji žele bolje uskladiti tehničke aspekte s poslovnim ciljevima.
- Poduzetnike i startupe koji žele razviti proizvode s jasnom tržišnom strategijom.
- Marketing i sales profesionalce koji žele razumjeti kako proizvodni ciklus utječe na poslovne rezultate.
Ako želite postati ključni igrač u kreiranju proizvoda koji donose stvarnu vrijednost, ovaj program je za vas.
Realizacija nastave
Nastava će se izvoditi kombinacijom predavanja (konceptualni okvir), rješavanja praktičnih zadataka (studije slučaja, metodološki okviri i metode primjene) i samostalnog rada (proučavanje literature, osobni zadaci).
Razvoj i isporuka produkata | 15. i 22. studenoga 2025. |
Analiza i istraživanje korisničkih potreba | 27. studenoga 2025., 2., 6. i 13. prosinca 2025. |
Produktna strategija | 17., 22., 27. i 31. siječnja 2026. |
Produktni marketing | 7. i 14. veljače 2026. |
Produktne metrike i analitike | 28. veljače 2026., 7. ožujka 2026. |
Poslovni slučaj razvoja produkta | 12., 17., 21. i 28. ožujka 2026. |
Upravljanje timovima i dionicima u produktnom menadžmentu | 11. i 18. travnja 2026. |
Životni ciklus proizvoda | 9. i 16. svibnja 2026. |
Moduli
Otkrijte više
Moduli studija

ZAŠTO ODABRATI produkt menadžment?
Znanje koje pretvara ideje u Uspješne proizvode
Produkt menadžment nije samo koordinacija zadataka, to je vještina stvaranja proizvoda koji mijenjaju tržište. Produkt menadžment pruža vam praktična znanja i metode koje odmah možete primijeniti, bilo da razvijate softver, fizičke proizvode ili digitalne usluge. Program vas vodi kroz postavljanje strategije razvoja proizvoda, donošenje odluka temeljenih na podacima, usklađivanje timova i korištenje agilnih metodologija. Ovdje ne učite samo teoriju već učite kako kreirati proizvode koji ostvaruju poslovne ciljeve i osvajaju korisnike.
Priče koje inspiriraju.
"Program Produkt menadžment pružio mi je jasan okvir za razvoj proizvoda koji stvarno odgovaraju potrebama korisnika. Spoj strategije, dizajna i tehnologije naučio me donositi pametnije odluke i graditi proizvode s dugoročnom vrijednošću."
Priče koje inspiriraju
Luka Maglić
AI Produkt menadžer, Pontis Technology
Produkt menadžment program omogućio mi je pogled na stratešku perspektivu tvrtke, ali i proizvoda. Kroz otvorena pitanja u vježbama i zadacima, omogućeno nam je samostalno kreiranje strategija. Produktna strategija nije nešto što se može samo naučiti, već je ključna vizija i misija kompanije koja postavlja okvir za njezin razvoj. Ovaj pristup pomogao mi je upravo u boljem razumijevanju uloge strategije u poslovnom uspjehu.
Ksenija Dukić
Produkt menadžer, Bjelin Spačva d.o.o.
Kao produkt menadžer, već imam određeno iskustvo, no ovaj MBA program dodatno je osnažio moje razumijevanje ključnih koncepata i alata koji su nužni za uspješno vođenje proizvoda. Stekla sam dublje razumijevanje strateškog planiranja i postizanja poslovnih ciljeva, što se pokazalo ključnim za moj karijerni napredak.
kontakt
Javite nam se
"*" označava obavezna polja
faq
Vaša pitanja
Naši odgovori