INDIANA SVEUČILIŠTE, KELLEY SCHOOL OF BUSINESS
Brian A. Vander Schee
Brian A. Vander Schee je izvanredni klinički profesor marketinga na Kelley School of Business. Autor je brojnih znanstvenih radova, dobitnik više nagrada za nastavu i aktivno djeluje u stručnim marketinškim udrugama.

o predavaču
Upoznajte svog
predavača
Brian A. Vander Schee izvanredni je klinički profesor marketinga na Kelley School of Business, Sveučilišta Indiana u Bloomingtonu. Profesor Vander Schee proučava motive i posljedice angažmana potrošača s brendovima na društvenim mrežama. Njegova istraživanja usmjerena su na elemente ponašanja potrošača u pogledu traženja i dijeljenja informacija na internetu. Također razvija i ocjenjuje inovacije u obrazovanju iz područja marketinga.
Njegovi su radovi objavljeni u časopisima kao što su Journal of Research in Interactive Marketing, Journal of Marketing Education, Journal of Marketing for Higher Education, Marketing Education Review, Journal of Education for Business i Services Marketing Quarterly. Bio je glavni urednik časopisa Marketing Education Review, urednik posebnih izdanja časopisa Journal for Advancement of Marketing Education, a trenutačno djeluje kao recenzent za časopise Journal of Brand Management, Active Learning in Higher Education i Journal of Marketing Education.
Dobitnik je osam nacionalnih nagrada za nastavu, uključujući i nagradu Američke marketinške udruge za inovativnu izvrsnost u obrazovanju iz marketinga (American Marketing Association Award for Innovative Excellence in Marketing Education). Nedavni kolegiji koje je predavao uključuju digitalni marketing, marketing na društvenim mrežama, istraživanje tržišta i analitiku marketinga. Obnašao je dužnost predsjednika Vijeća studentskih ogranaka Američke marketinške udruge (American Marketing Association Collegiate Chapters Council), a bivši je predsjednik i trenutačni izvršni direktor Udruge za upravljanje marketingom (Marketing Management Association). Također je supredsjedatelj konzorcija doktorskih studenata iste udruge.
Područja stručnosti: digitalni marketing, društvene mreže, brendiranje, angažman potrošača, ponašanje potrošača u online pohvalama te inovacije u obrazovanju iz marketinga
Dosadašnje iskustvo: Sveučilište Wisconsin, Sveučilište Aurora, Sveučilište Pittsburgh, Koledž Toccoa Falls, Sveučilište Finlandia
moduli
Moduli koje vodi
ovaj predavač