INDIANA SVEUČILIŠTE, KELLEY SCHOOL OF BUSINESS

Brian A. Vander Schee

Brian A. Vander Schee je izvanredni klinički profesor marketinga na Kelley School of Business. Autor je brojnih znanstvenih radova, dobitnik više nagrada za nastavu i aktivno djeluje u stručnim marketinškim udrugama.

o predavaču

Upoznajte svog
Arrow predavača

Brian A. Vander Schee izvanredni je klinički profesor marketinga na Kelley School of Business, Sveučilišta Indiana u Bloomingtonu. Profesor Vander Schee proučava motive i posljedice angažmana potrošača s brendovima na društvenim mrežama. Njegova istraživanja usmjerena su na elemente ponašanja potrošača u pogledu traženja i dijeljenja informacija na internetu. Također razvija i ocjenjuje inovacije u obrazovanju iz područja marketinga.

Njegovi su radovi objavljeni u časopisima kao što su Journal of Research in Interactive MarketingJournal of Marketing EducationJournal of Marketing for Higher EducationMarketing Education ReviewJournal of Education for Business i Services Marketing Quarterly. Bio je glavni urednik časopisa Marketing Education Review, urednik posebnih izdanja časopisa Journal for Advancement of Marketing Education, a trenutačno djeluje kao recenzent za časopise Journal of Brand ManagementActive Learning in Higher Education i Journal of Marketing Education.

Dobitnik je osam nacionalnih nagrada za nastavu, uključujući i nagradu Američke marketinške udruge za inovativnu izvrsnost u obrazovanju iz marketinga (American Marketing Association Award for Innovative Excellence in Marketing Education). Nedavni kolegiji koje je predavao uključuju digitalni marketing, marketing na društvenim mrežama, istraživanje tržišta i analitiku marketinga. Obnašao je dužnost predsjednika Vijeća studentskih ogranaka Američke marketinške udruge (American Marketing Association Collegiate Chapters Council), a bivši je predsjednik i trenutačni izvršni direktor Udruge za upravljanje marketingom (Marketing Management Association). Također je supredsjedatelj konzorcija doktorskih studenata iste udruge.

Područja stručnosti: digitalni marketing, društvene mreže, brendiranje, angažman potrošača, ponašanje potrošača u online pohvalama te inovacije u obrazovanju iz marketinga

Dosadašnje iskustvo: Sveučilište Wisconsin, Sveučilište Aurora, Sveučilište Pittsburgh, Koledž Toccoa Falls, Sveučilište Finlandia

moduli

Moduli koje vodi
Arrow ovaj predavač