autor

Ana Zrno

Wrike, Directorica operacija poslova

Ana Zrno, produkt menadžerica sa zavidnim iskustvom ističe da novi MBA program Poslovne škole Sveučilišta Algebra Bernays, orijentiran na razvoj proizvoda nudi jedinstvenu priliku za usavršavanje stručnjaka koji će oblikovati budućnost poslovanja i pomoći tvrtkama u implementaciji što kvalitetnijih strategija izgradnje i upravljanja ciklusom razvoja proizvoda. Zrno je svoje iskustvo gradila u velikim sustavima kao što su Tele2, A1 (Vipnet) i Infobip, a danas obnaša ulogu direktorice strategije upravljanja proizvodom u tvrtki Wrike te svoja iskustva prenosi u ulozi predavačice na novom Produkt menadžment programu.

Ana napominje da postoji prostor za poboljšanje u demistifikaciji istraživanja korisnika i tržišta.

Važno je razvijati vještine u analizi podataka, razumijevanju poslovnog konteksta i postavljanju produktne strategije koja vodi do željenih ishodâ. Razvoj vještina ovisi o okruženju u kojem su polaznici stekli iskustvo. Algebrin program nudi sigurno okruženje za simulaciju stvarnih situacija – objašnjava.

Što se tiče polaznika, brojni su pokazatelji potvrdili da najviše cijene stvarne studije slučaja i primjere iz prakse, što im omogućava da iz prve ruke vide kako se teorija primjenjuje u stvarnom svijetu. Ana, koja je i sama završila MBA studij Poslovne škole Sveučilišta Algebra Bernays još tijekom prve generacije, izabrala je Algebru zbog praktičnog pristupa.

Primarni fokus ovog programa je razvoj uspješnih proizvoda i upravljanje njima kroz cijeli životni ciklus. Polaznici prolaze kroz otkrivanje potreba korisnika, dizajn i razvoj, sve do puštanja proizvoda na tržište. Veliki naglasak stavlja se na prepoznavanje i smanjenje rizika u strateškom odlučivanju. Iako program uključuje teme iz klasičnih MBA modula, kontekst i perspektiva produktnog tima čine značajnu razliku.

Kako Ana kaže, MBA program orijentiran na produktni menadžment iznimno je relevantan za razvoj stručnjaka koji će oblikovati budućnost tržišta. Razvijajući zajednicu i potičući mentorstvo, Hrvatska može postati značajno središte za produktni menadžment u regiji.

Kritična masa produkt menadžera u Hrvatskoj već postoji, a tome su uvelike doprinijele uspješne produktne firme koje su ovdje stasale u zadnjih 5-6 godina. Sad je vrijeme da to iskustvo krenemo dijeliti s drugima. Zajedničkim radom možemo stvoriti snažnu mrežu kojom ćemo potaknuti mentorstva i ubrzati daljnji rast i razvoj struke  – poručuje Ana.

Najnovije vijesti

  • 5 travnja, 2025

    Predavačica s bogatim iskustvom u realnom sektoru: “Hrvatska ima priliku postati središte razvoja produktnog menadžmenta”

  • 18 ožujka, 2025

    Kako MBA studij pomaže u prilagodbi promjenama u medijskoj industriji?

  • 15 ožujka, 2025

    Digitalna era kroz oči stručnjaka: Moramo demistificirati tehnologiju