autor

Mario Pavić
Solflare Wallet, Voditelj proizvoda
Mario Pavic, iskusni predavač i stručnjak u području produktnog menadžmenta, svojim angažmanom na Poslovnoj školi Sveučilišta Algebra Bernays doprinosi razvoju novog naraštaja produktnih menadžera. Njegovo razumijevanje potreba tržišta i tehničkih timova, kao i bogato iskustvo u prenošenju znanja o upravljanju proizvodima, donosi studentima vrijedne uvide u jedan od najvažnijih aspekata suvremenog poslovanja.
Za Pavića, ključna razlika između klasičnog MBA programa i MBA programa usmjerenog na product management leži u “specifičnosti vještina koje se razvijaju”.
Klasični MBA programi naglasak stavljaju na generalne menadžerske vještine, poput financija, vođenja i upravljanja timovima, dok MBA program orijentiran na produkt menadžment daje polaznicima znanja o tome kako razumjeti korisničke potrebe, koristiti metrike za donošenje odluka i raditi iterativno na razvoju proizvoda – objašnjava Pavić. Program, dodaje, uključuje i specifične vještine iz UX-a, strategije proizvoda i komunikacije s tehničkim timovima, što omogućuje polaznicima da efikasnije vode razvoj digitalnih proizvoda u tehnološkom okruženju.
Iz teorije u praksu
Nadalje, u radu s polaznicima, Pavić prepoznaje određene izazove u razvoju ključnih vještina.
Donošenje odluka temeljenih na podacima, komunikacija s tehničkim timovima i razumijevanje tehnologija koje pokreću proizvode područja su u kojima većina polaznika vidi prostor za napredak. S druge strane, analitičke vještine, strateško razmišljanje i postavljanje prioriteta među inicijativama također predstavljaju značajne prilike za učenje i razvoj – ističe Pavić. Prema njegovim riječima, studentima su posebno korisni praktični primjeri i realni izazovi iz industrije i simulacija stvarnih problema, koji im pomažu da teoriju pretvore u praksu.
Kako tvrdi, odlučio je postati predavač na Poslovnoj školi Sveučilišta Algebra Bernays zbog inovativnog pristupa obrazovanju i dubokog razumijevanja potreba tržišta u sferi digitalnih tehnologija i menadžmenta.
Poslovna škola Sveučilišta Algebra Bernays kombinira teorijske temelje s praktičnim znanjem, što je ključno za uspjeh u današnjem poslovnom svijetu – rekao je Pavić.
Kada je riječ o razvoju produkt menadžmenta u Hrvatskoj, Pavić smatra da se disciplina tek razvija i dobiva na važnosti.
Iako zajednica stručnjaka u Hrvatskoj postoji, još uvijek ima puno prostora za rast. Potrebno je dodatno ulaganje u edukaciju i organiziranje događaja, meetupa i konferencija, što bi doprinijelo jačanju svijesti o važnosti produkt menadžmenta i izgradnji čvrste zajednice koja podržava razvoj talenata na domaćem tržištu – zaključuje Pavić.



